Termék visszaküldése és reklamáció


Visszaküldési formanyomtatvány (PDF)
Visszaküldési formanyomtatvány (Word)

Általános rendelési információk

Kérjük, hogy mikor megkapod csomagod, azt azonnal bontsd ki és ellenőrizd nem sérült-e meg szállítás közben.
Mikor a kézbesítő kiszállítja a megrendelésed, kérjük ellenőrizd, hogy a csomag hiánytalan-e, valamint, hogy funkcionál-e a termék. A 14 napos vásárlástó elállást lehetővé tevő periódus alatt, kérjük hogy óvatosan bánj a termékkel, a tartozékokkal és a csomagolással, hogy ne okozzon fennakadást, ha a vásárlástól elállsz és visszaküldöd a terméket. Erre a periódusra mindenképp javasoljuk, hogy őrizd meg a termék csomagolását.


Sérült termékek / szállítási sérülések

Amennyiben a csomagon sérülés látható, javasoljuk, hogy ellenőrizd a termék sértetlenségét még a futár jelenlétében. Ha megsérült a termék is, természetesen visszautasíthatod a csomag átvételét. Kérjük értesíts minket az esetlegesen felmerült problémáról, hogy küldhessünk Neked egy másik, sérülés mentes terméket, amint lehet. Ha a termék sérül, vagy valami hiányzik a csomagból, kérjük azonnal értesíts minket, lehetőleg emailen, az office@friendlyhouse.hu címen. Amennyiben a sérülés szállítás közben keletkezett, kérjük fotózd le a csomagot és a sérülést a csomagoláson, valamint a terméken és küldd el nekünk emailen. A szállítás közben keletkezett sérüléseket kérjük legfeljebb 2 napon belül jelezd felénk. Amennyiben a sérülés nem a szállítás, hanem gyártási hiba következménye, úgy garanciális ügyintézés keretein belül orvosoljuk a problémát.


Nem a megrendelt termék van a csomagban

Csomagolási hiba miatt ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy nem a megrendelt termék van a csomagban. Ebben az esetben kérjük mihamarabb értesíts minket emailen az office@friendlyhouse.hu email címen, hogy mielőbb gondoskodhassunk a csomagcseréről.


Általános tudnivalók termék visszaküldésével kapcsolatban

A megrendelt termékek - bármilyen okból történő - visszaküldése esetén az alábbiakat ajánljuk figyelmedbe:
A terméket az eredeti csomagolásában, minden tartozékával együtt juttasd vissza hozzánk. Kérjük, hogy a terméket és dobozát csomagold be egy szállítási csomagba, hogy a termék eredeti csomagolásán ne legyenek a szállításkor használt ragasztott címkék, vagy feljegyzések, sérülések.

A visszaküldött terméknek elfogadható állapotban kell lennie, lehetőség szerint ne legyen megsérülve, összekarcolva, ne legyen poros, ne legyen széttépve a csomagolása. Amennyiben a visszaküldött termék állapota nem megfelelő, úgy árának visszatérítésekor az értékvesztés mértékével arányosan csökkentjük a visszatérítendő összeget.

Kérjük töltsd ki a visszaküldéskor használatos formanyomtatványunk (itt letöltheted) és mellékeld a számlát, vagy annak másolatát.

Lépj kapcsolatba velünk az office@friendlyhouse.hu email címen és igényelj DPD csomagfelvételt a visszaküldéshez.

A 15,000 Ft feletti belföldi megrendelések esetén 50 kg-ig ingyenes a visszaküldés. Más országból történő visszaküldés esetén a visszaküldésről a megrendelőnek kell gondoskodnia.

A 14 napos vásárlástól elállást lehetővé tevő periódus alatt, kérjük hogy óvatosan bánj a termékkel, a tartozékokkal és a csomagolással, hogy ne okozzon fennakadást, ha a vásárlástól elállsz és visszaküldöd a terméket. Erre a periódusra mindenképp javasoljuk, hogy őrizd meg a termék csomagolását.


A vételár visszatérítése

A visszaküldött termékeket beérkezés után ellenőrizzük a fent leírtak tekintetében. Amennyiben a termék tökéletes állapotban van, az eredeti csomagolásában, úgy azonnal visszatérítjük számodra a vételárat. A bankkártyával fizetett megrendeléseket visszakönyveljük a bankkártyádra, míg az átutalással, készpénzzel vagy utánvéttel fizetett megrendelések esetén átutalással térítjük vissza a vételárat. Amennyiben a készüléken vagy a tartozékokon nem rendeltetésszerű használat, vagy sérülés nyomai mutatkoznak, úgy azok függvényében értékcsökkenést alkalmazunk. Amennyiben szükséges, erről természetesen értesítünk a visszatérítést megelőzően.


Garancia és szavatosság

A törvényi szabályozás által előírt 1 éves jótálláson felül a gyártók biztosíthatnak hosszabb garanciaidőt (jellemzően 1-2 év). Ezt a garanciaidőt mi kibővítjük ügyfeleinknek 3 évre (lásd 3 Év Friendly House Garancia). Ha az eszközöd hibáját tapasztalod, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az office@friendlyhouse.hu email címen. Kérjük, hogy ne küldd el a meghibásodott készüléket, mielőtt felvennéd velünk a kapcsolatot, mert számos esetben tudunk segíteni anélkül is, hogy vissza kéne küldened a terméket (pl. beállítási problémák)! Az eszköz visszaküldéséhez - amennyiben nem személyesen hoznád el üzletünkbe -, kérjük tedd a következőket:
Vedd fel velünk a kapcsolatot az office@friendlyhouse.hu email címen és kérj csomagfelvételt. Tájékoztass minket részletesen az eszköz hibajelenségéről.

Amennyiben úgy döntesz, hogy nem a mi szállítónkkal juttatod el a készüléket hozzánk, ennek költségét sajnos nem tudjuk kompenzálni. Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Garanciális javítás esetén ingyenesen visszaküldjük Neked futárral a terméket a javítás után.
Amennyiben a meghibásodás nem bizonyul a garanciális javítások körébe tartozó hibának, úgy amennyiben szeretnéd, árajánlatot adunk a hiba elhárítására. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy amennyiben a garanciális eszközön nem jelentkezik az általad leírt hiba a bevizsgáláskor, úgy bruttó 6,000 Ft bevizsgálási díjat számítunk fel és ebben az esetben nem vállaljuk át a szállítási költségeket sem. Nem tartozik a garanciális javítások körébe többek között a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás, kábelszakadás, forgó/kopó alkatrészek, potenciométerek meghibásodása, folyadék által okozott hibák, fizikai sérülések (lásd bővebben a 3 év Friendly House Garancia menüpontban).


Termék meghibásodása garanciaidő alatt

Amennyiben probléma merül fel egy termékkel a garanciaidő alatt, kérjük vedd figyelembe az alábbiakat:
Kérjük a terméket az eredeti csomagolásában küldd vissza hozzánk, mert az megóvja a szállítás közbeni sérülésektől. Használj egy extra külső szállítási csomagolást, hogy a termék doboza ne legyen összeragasztva például a csomagcímkékkel vagy ragasztószalaggal, illetve, hogy ne rongálódjon szállítás közben. Minden eredeti tartozékot helyezz vissza a dobozba, beleértve a csomagolást is (pl. buborékfólia, tápegység, USB kábel, szoftver lemezek), mert a javításkor illetve az eszköz esetleges cseréjekor ezekre szükség van.
Ha az eszközöd hibáját tapasztalod, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az office@friendlyhouse.hu email címen. Kérjük, hogy ne küldd el a meghibásodott készüléket, mielőtt felvennéd velünk a kapcsolatot, mert számos esetben tudunk segíteni anélkül is, hogy vissza kéne küldened a terméket (pl. beállítási problémák)! Az eszköz visszaküldéséhez - amennyiben nem személyesen hoznád el üzletünkbe -, kérjük tedd a következőket:
Vedd fel velünk a kapcsolatot az office@friendlyhouse.hu email címen és kérj csomagfelvételt. Tájékoztass minket részletesen az eszköz hibajelenségéről. Kérjük vedd figyelembe az általános tudnivalókat a termék visszaküldésével kapcsolatban.
Amennyiben úgy döntesz, hogy nem a mi szállítónkkal juttatod el a készüléket hozzánk, ennek költségét sajnos nem tudjuk kompenzálni. Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Garanciális javítás esetén ingyenesen visszaküldjük Neked futárral a terméket a javítás után.
Amennyiben a meghibásodás nem bizonyul a garanciális javítások körébe tartozó hibának, úgy amennyiben szeretnéd, árajánlatot adunk a hiba elhárítására. Felhívjuk szíves figyelmed, hogy amennyiben a garanciális eszközön nem jelentkezik az általad leírt hiba a bevizsgáláskor, úgy bruttó 6,000 Ft bevizsgálási díjat számítunk fel és ebben az esetben nem vállaljuk át a szállítási költségeket sem. Nem tartozik a garanciális javítások körébe többek között a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás, kábelszakadás, forgó/kopó alkatrészek, potenciométerek meghibásodása, folyadék által okozott hibák, fizikai sérülések (lásd bővebben a 3 év Friendly House Garancia menüpontban).


Termék meghibásodása garanciaidőn túl

Amennyiben probléma merül fel egy termékkel a garanciaidőn túl, kérjük vedd figyelembe az alábbiakat:
Kérjük a terméket az eredeti csomagolásában küldd vissza hozzánk, mert az megóvja a szállítás közbeni sérülésektől. Használj egy extra külső szállítási csomagolást, hogy megvédje a terméket és dobozát.
Kérjük, hogy ne küldd el a meghibásodott készüléket, mielőtt felvennéd velünk a kapcsolatot, mert számos esetben tudunk segíteni anélkül is, hogy vissza kéne küldened a terméket (pl. beállítási problémák)! Az eszköz visszaküldéséhez - amennyiben nem személyesen hoznád el üzletünkbe -, kérjük töltsd ki a visszaküldéskor használatos formanyomtatványunk (itt letöltheted) és küldd a csomagot az alábbi címre: Friendly House - szerviz - 1061 Budapest, Paulay Ede utca 22-24.
Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. Miután megérkezik hozzánk a termék, árajánlatot adunk a javításra. A bevizsgálás díja bruttó 6,000 Ft, amelyet csak abban az esetben számítunk fel, ha végül nem kéred az eszköz javítását. A bevizsgálási díjat abban az esetben is felszámítjuk, ha az eszköz hibája nem jelentkezik bevizsgáláskor.


Termék meghibásodása elállási időn belül

Amennyiben probléma merül fel egy termékkel és nem szeretnéd, hogy kicseréljük, vagy meg legyen javítva, természetesen igénybe veheted a 14 napon belüli vásárlástól való elállás jogát, amelyet a távollévők között kötött szerződés szabályai biztosítanak. Ebben az esetben - valamint a 3 napon belüli meghibásodások esetében -, mikor megérkezik hozzánk a hibás eszköz, bevizsgáljuk azt az általad jelzett hiba tekintetében. Amennyiben nem egyértelmű számunkra a hiba oka, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a termék hivatalos márkaszervizének szakvéleményét kérjük és elküldjük az eszközt bevizsgálásra. Amennyiben a márkaszerviz igazolja az eszköz gyári hibáját, visszatérítjük neked a vételárat, ha azonban a szakvélemény a meghibásodás okaként nem rendeltetésszerű használatot, vagy a felhasználó hibáját állapítja meg, úgy a visszatérítésnél a hibával arányos értékcsökkenést kell alkalmaznunk.


Szerviz

Míg garanciaidő alatt a termékeket minden esetben a hivatalos márkaszervizbe küldjük, garancián túli kisebb javításokat saját szervizünkben is végzünk. Legyen szó akár megrendelésre készülő tetszőleges hosszúságú és csatlakozókkal ellátott kábelekről, hangszóró, vagy potenciométer stb. cseréjéről, lépj kapcsolatba velünk telefonon vagy az office@friendlyhouse.hu email címen, és kérj ajánlatot.

Visszaküldési formanyomtatvány (PDF)
Visszaküldési formanyomtatvány (Word)