3 év friendlyhouse Garancia

Extra biztonság, extra költségek nélkül! Minden vásárlásodhoz teljes körű biztonságok nyújtunk!

A Friendly House Garancia érvényes a normál gyári garanciaidőn felül, minden Fogyasztó számára. A kiterjesztett garancia tekintetében Fogyasztónak minősül minden természetes személy, aki nem kereskedelmi célból vagy üzleti felhasználásra vásárolja meg az eszközt.

A 3 éves Friendly House Garancia érvényes a Friendly House-nál közvetlenül megvásárolt termékekre. Amennyiben a Fogyasztó továbbértékesíti a terméket harmadik félnek, a kiterjesztett garancia nem ruházható át. A kiterjesztett garancia kizárólag olyan meghibásodásokra érvényes, ahol a meghibásodás oka bizonyíthatóan anyaghiba, vagy gyártási hiba következménye.

A kiterjesztett Friendly House Garancia nem érvényes a következő esetekben:

Természetes elhasználódásból eredő alkatrészhibák esetén, mint például faderek, potenciométerek, CD-drive-ok, tűk, izzók és LED-ek, kijelző hibák, stb.

Fizikai behatásból és nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák (kábeltörés, kábelszakadás, túlhajtás), valamint a Fogyasztó által végzett átalakítások, módosítások esetén.

A készüléken történt javítások esetén, amit nem a Friendly House, vagy a hivatalos márkaszerviz végzett el.

Fizikai sérülésekből adódó meghibásodások esetén (leejtés, összetörés)

Környezeti hatások által okozott meghibásodások esetén, mint például folyadék, hőhatás, túlfeszültség, por stb.

Szállítás közben bekövetkezett sérülések esetén.

A kiterjesztett garancia keretein belül érvényesített garanciális igény esetén a garanciaidő nem hosszabbodik meg a javítás idejével, és a termék cseréje esetén nem indul újra. A Friendly House fenntartja a jogot, hogy eldöntse, a díjmentes javítást, vagy a termék cseréjét biztosítja. Amennyiben a terméket újra cseréljük, úgy a meghibásodott készüléket le kell adni és annak tulajdonjoga átszáll a Friendly House-ra, mindamellett, hogy a termék újra cserélésének feltételeként le kell adni minden gyári tartozékot, valamint a termék gyári csomagolását, dobozát.

A friendlyhouse nem vállal felelősséget a garanciális javításból vagy cseréből eredő közvetett és alternatív költségekért, vagy veszteségekért (például a javítás ideje alatt elmaradt anyagi haszon, vagy más kellemetlenség).

A törvény által előírt garanciális jogokat, illetve a gyártók által biztosított garanciális feltételeket a kiterjesztett Friendly House Garancia természetesen nem befolyásolja.

A friendlyhouse Garancia érvényesítéséhez figyelmedbe ajánljuk a következőket:

Lépj kapcsolatba velünk telefonon, vagy emailben és mondd el mi a probléma a meghibásodott eszközzel, mert bizonyos esetekben tudunk segíteni Neked anélkül, hogy az eszközt visszajuttatnád hozzánk. A meghibásodott eszközt amennyiben lehetséges csomagold vissza az eredeti csomagolásába és mellékeld az összes kiegészítőt, ami eredetileg a dobozban volt (tápegység, kábelek stb...). Csomagold be szállítási csomagolásba (például még egy dobozba) a terméket, hogy szállításkor ne sérüljön se az eszköz, se a gyári csomagolás. A termékhez mellékeld a vásárláskor kapott számla másolatát és a garancialevelet, az elérhetőségedet (telefon, email, postacím), valamint a részletes hibaleírást. Ehhez használhatod az erre a célra létrehozott űrlapunkat is. Juttasd el a készüléket üzletünkbe: Friendly House, 1061 Budapest, Paulay Ede utca 22-24. Igény esetén tudunk futárt küldeni az általad megadott címre, hogy felvegye Tőled a csomagot és eljuttassa hozzánk. Ezzel kapcsolatos költségekért és általános tájékoztatásért, lépj kapcsolatba velünk. Garanciális hiba esetén díjmentesen visszaküldjük Neked a terméket a javítás után.

Amennyiben a meghibásodás nem képezi a 3 éves garancia feltételei szerinti garanciális javítások körét, kérhetsz ajánlatot a javításra. Ilyen esetben a termék hozzád való visszajuttatásának költsége is Rád száll. Kérjük, amennyiben szeretnél árajánlatot kérni a garancián túli javításra, jelezd ezt felénk.